קניונים בתוך ניו יורק
הקניונים Brookfield ו- Westfield נמצאים בדאונטאון ניו יורק, באיזור גראונד זירו. ה- Malls ממוקמים אחד מול השני, ויש ביניהם גם מעבר תת קרקעי ותחנות סאבווי ו- Path בקומה התחתונה של ווסטפילד. הם מספקים מענה מעולה לשופינג, ארוחות ובילוי לכל הגילאים בכל מזג אוויר. הקניונים שונים זה מזה בהגדרה, אבל בסופו של דבר יש ביניהם הרבה במשותף. כעקרון ברוקפילד הוא יותר אפסקייל עם פחות חנויות, מהיוקרתיות יותר, כגון גוצ'י והרמז (לרשימה המלאה), ווסטפילד הוא קניון גרנדיוזי הבנוי במקום הקניון המקורי שהיה בתוך מגדלי התאומים, ובו מבחר חנויות בכל הסוגים והמחירים, כולל מספר חנויות מעצבים כגון יוגו בוס, דיור וסטוארט וייזמן. לרשימת כל החנויות בווסטפילד. ווסטפילד שוכן במבנה מדהים בצורת "oculus", שפירושו פתח עגול כיוון שבמקור התקרה היתה אמורה להיפתח בתנאי מזג אוויר יפים, אבל התכנית שונתה מטעמי תקציב. המבנה המרהיב תוכנן על ידי הארכיטקט הספרדי Santiago Calatrava, ולדבריו אמור להזכיר ציפור שעפה מידי ילד.
המבנה של ברוקפילד מאוד יפה גם הוא, אבל במקרה שלו הרבה יותר מרשים נוף המרינה והמים הנשקף ממנו. בתוכו, בקומה הראשונה, נמצא שוק אוכל צרפתי טעים ובתוכו אפשרויות הסעדה, ובתוך ווסטפילד שוק אוכל איטלקי, כמו זה שברחוב 23 והשדרה החמישית – Eataly, וגם בו אפשר לאכול. בשני הקניונים מפוזרים עוד כמה וכמה מסעדות ובתי קפה מסוגים ומינים שונים, ובקומה השניה של ברוקפילד יש דוכני אוכל קבועים, חלקם שייכים למסעדות ידועות כמו בלו ריבן ודוס טורו'ס – סושי, טאקוס, המבורגר, סלטים, איטלקי, ספרדי…
ברוקפילד נמצא צמוד למרינה, ובימים נעימים כיף לטייל בחוץ על המים ולשבת באחת המסעדות ובתי הקפה בחוץ. באותו מיקום, על המים, מוקם בחודשי החורף משטח החלקה על הקרח לשימוש הציבור הרחב בעד סכום סמלי, ובמקביל בשני הקניונים נפתחים שווקי חורף פנימיים בתקופת קריסטמס-חנוכה.
המלצה ליום באיזור:
מומלץ לשלב ביקור בקניונים ביום שבו אתם מבלים בדאונטאון >>>
התחילו את היום עם סיור מומלץ של כל איזור דאונטאון לפרטים והרשמה
משם המשיכו למוזיאון 9/11 וממנו לבניין הצמוד לנקודת התצפית One World Observatory
* שתי אטרקציות חובה אלו צמודות זו לזו וגם לקניונים
מכאן המשיכו לקניונים לארוחת צהריים/ערב, שופינג והסתובבות 🙂 תהנו!

כתובת ווסטפילד:

185 Greenwich Street, New York, NY

למפה עם הוראות הגעה

כתובת ברוקפילד:

230 Vesey Street, New York, NY

למפה עם הוראות הגעה