גרים בניו יורק או הגעתם לעיר הגדולה בזמן סופה או סתם מזג אוויר קר? להלן המלצות על 9 אטרקציות לחורף במנהטן, במסגרתן תוכלו להנות מניו יורק בכל מזג אוויר:
1. בין ה- 5 ל- 8 במרץ 2015 מתקיימת התערוכה המדוברת The Armory Show. זוהי תערוכה בינלאומית מובילה לאומנות מודרנית, המהווה חלק מה- Armory Week. עם השנים התערוכה הפכה לתערוכה הנצפית והמוערכת ביותר ומושכת אליה מידי שנה את האמנים והיוצרים הגדולים בתחום האמנות העכשווית והמודרנית. .
ביום רביעי, ה- 4 במרץ 2015 בשעה 21:00 תתקיים במוזיאון המומה מסיבת הפתיחה, בה תופיע הזמרת Kelela וינגנו דיג'ייז שונים
2. לכו לקפץ בהופעה של אחד הזמרים האהובים עליכם. בילוי שהוא גם כיף, גם מחמם, ובסיומו לא תזכרו שקר בחוץ.
3. הופעת ברודווי ואוף ברודווי היא בילוי מומלץ בניו יורק לכל עונה, ומאוד מתאימה למזג אוויר קר וסוער. תוכלו לשבת בנוח, לצפות בטובי הכשרונות של ארצות הברית וללגום יין מחמם בהפסקה.
4. שייט בקרוז הוא חוויה מעניינת כשקר בחוץ. במהלכו תגלו שאפשר להיות על המים במזג אוויר חורפי מבלי לקפוא מקור. במהלך הקרוז האנייה המחוממת שטה סביב מנהטן, ואתם יכולים לצפות על העיר המרהיבה מבחוץ, למרות הקור, מנקודת מבט קצת שונה.
5. נצלו את מזג האוויר לבילוי אינדורס בספא מקומי. כיף לעשות מסז' ולנוח בסאונה ובג'קוזי בעוד בחוץ קר. כמה מכונים מומלצים: Russian and Turkish Baths, Great Jones SPA ו-the setai club and spa.
6. צאו לבקר בגן הבוטני. הגן כולו מקושט בחורף וכיף לטייל בו. במקום חממות מרהיבות, ולילדים – ביתנים לפעילויות חורף.
7. קחו את הילדים ואת הילדים שבתוככם להופעת הקירקס המומלצת Circus Xtreme
8. אם אתם מחפשים דרך לפרוק אנרגיה או לבלות בצורה אקטיבית שהקור לא מונע, בקרו במגרש הגולף שב- Chelsea Piers. המקום מקורה ומחומם היטב, ותוכלו לבלות בו כמה שעות נעימות ויבשות תוך כדי התעמלות, משחק או סימולציה.
9. צפייה בסרט בניו יורק גם היא חוויה מיוחדת כשמדובר בבית קולנוע גדול. היכנסו לאתר הזמנת כרטיסים אונליין, בחרו בית קולנוע בו תרצו לבלות, רכשו כרטיסים לאחד הסרטים החמים, וצאו לבית הקולנוע. קנו לעצמכם משהו לאכול וכוס תה שתחמם אתכם במהלך הצפייה, ושקעו להנאתכם בכורסת הקולנוע הרכה.
10. סקי! ישנם כמה אתרי סקי קרובים למנהטן שאפשר לנסוע אליהם ליום אחד וכמובן להישאר לישון אם רוצים.

  • טיול של יום סקי אחד ליד ניו יורק, באוטובוס שמסיע ומחזיר מהעיר עם אפשרויות לחבילות שונות. קופון לחיסכון של 10%
    icon

  • Mount Creek קרוב מאוד, במרחק נסיעה של כשעה ממנהטן. להזמנת חדרים:
  • Camelback Mountain Resort במרחק נסיעה של כשעה וחצי ממנהטן. להזמנת חדרים:
  • Hunter Mountain במרחק נסיעה של כשעתיים וחצי ממנהטן. להזמנת חדרים:
  • ישנם אתרי סקי רבים בורמונט, מרחק 5 שעות נסיעה ממנהטן, לא מתאים לנסיעה של יום. מומלץ להישאר כמה לילות באיזור. קילינגטון וברלינגטון הם איזורים מומלצים:

attractions3

Photo Credit: Alex Espinal