פרטיות ואבטחה
GoNY.co.il ו- CityPASS , Inc ("CityPASS"), מחוייבות להגנה על פרטיות לקוחותיהן, ולכן יצרנו את הצהרת מדיניות זו ("Policy") כדי להסביר את נהלי הפרטיות שלנו ואת נהלינו.
אנו מאמינים כי אתם זכאים לדעת מה מידע שאנו אוספים ממך, כמו גם להבין כיצד אנו משתמשים ומגנים על מידע זה.
CityPASS תשנה ותעדכן מדיניות זו על פי לשינויי הנהלים בתוך citypass.com . כדאי לשוב ולעיין בדף זה למידע העדכני ביותר.
מדיניות זו חלה על אתר האינטרנט של CityPASS ו- GoNY.co.il, שנועד לשימושם של אנשים המתגוררים ברחבי העולם, ועבור הזמנה ואספקה ​​של חוברות סיטיפס וכרטיסים באימייל.
על ידי רכישה, מנוי או שימוש באתר האינטרנט של CityPASS, אתם מסכימים לתנאים המפורטים במדיניות זו.
1 . מידע שאנו אוספים
סיטיפס אוסף מגוון רחב של מידע זיהוי אישי של לקוחות ומבקרים באתר האינטרנט שלו על מנת להבטיח הצעות ייחודיות. כאשר אנו משתמשים במונח " מידע זיהוי אישי", אנו מתכוונים למידע שקשור באופן ישיר עם, או שיכול לשמש כדי לזהות, אדם ספציפי. מידע זה כולל שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, או מידע על פעילויות הקשורות ישירות לאותו אדם אשר יאפשר פנייה פיזית או מקוונת לאותו אדם.

מידע שאתה נותן לנו
תשלום: אנו אוספים מידע שאתה נותן לנו – כגון שמך , הכתובת לחיוב , מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, ו / או את מספר כרטיס אשראי – כאשר אתה רוכש מאתר האינטרנט שלנו.

בלוג / מנוי לניוזלטר: אנו אוספים את כתובת הדוא"ל שלך בלבד.

סיטיפס ו- GoNY.co.il אינם אוספים מידע אישי מזהה ללא הסכמתך.

כדי לראות כיצד אנו משתמשים, חושפים, ומגינים על המידע האישי שאנו אוספים אנא קראו את המשך מדיניות זו.

2 . שימושינו במידע זיהוי אישי
שימושינו הפנימי: סיטיפס אוסף מידע זיהוי אישי של לקוחות לצורך משלוח CityPASS ו / או על מנת ליצור איתך קשר ישירות בנוגע להזמנה שלך. בנוסף, אנו גם משתמשים בבסיס נתונים של כתובות דואר אלקטרוני opt-in כדי לספק למשתמשים שנרשמו כמנויים מידע.

סקרי לקוחותינו: מעת לעת ייתכן שתוכל להשתתף בסקרים שלנו כדי לעזור לנו לשפר את מוצרינו ואת האתר של CityPASS. כל מידע מזהה אישי שאנו עשויים לאסוף ממך בסקר רק יהיה בשימוש פנימי על ידי CityPASS. אלא אם כן יוסבר אחרת בהוראות סקרי לקוחות מסוימים, כל מידע זיהוי אישי שתספק לנו למטרותיו של סקר מסויים ישמש בהתאם למדיניות זו.

שימוש של צד שלישי: CityPASS לא חושף , משתף או מוכר מידע אישי לצדדים שלישיים שותפים או שאינם שותפים.

3 . גילוי של מידע זיהוי אישי
העברות עסקיות: מידע על משתמשינו ולקוחותינו, ובכלל זה פרטי זיהוי אישי, עשויות להיות מועברות כחלק ממיזוג, רכישה, או מכירה של נכסי החברה. המידע יכול גם להיות גם מועבר במקרה הלא סביר של חדלות פירעון, פשיטת רגל, או כינוס נכסים שבו מידע המאפשר זיהוי אישי יועבר כאחד מהנכסים העסקיים של CityPASS.

4 . ביטחון
אבטחת המידע בנוגע להזמנתך מאוד חשובה לנו. כל התשלומים מתבצעים דרך PayPall.

5 . אכיפה
CityPASS ו- GoNY.co.il בוחנים באופן שוטף את עמידתם במדיניות פרטיות זו. אנא צרו עימנו קשר עם כל שאלות או חששות בנוגע למדיניות פרטיות זו או בטיפולינו במידע אישי. כאשר אנו מקבלים תלונות רשמיות בכתב, מדיניותינו היא יצירת קשר עם הלקוחות או המתלוננים בנוגע לדאגותיהם.

9 . עדכון מדיניותינו:
CityPASS ו- GoNY.co.il ישנו או יעדכנו מדיניות זו אם נשנה את שיטות העבודה שלנו אם נשנה את השירותים הקיימים, נוסיף שירותים חדשים, או נפתח דרכים טובות יותר להודיע ​​לך על שירותים שאנחנו חושבים שיעניינו אותך. כדאי לשוב ולעיין בדף זה למידע ושינויים עדכניים.

10. יצירת קשר עמנו
אם יש לך שאלות, הערות או חששות בנוגע למדיניות זו, נא שלח דואר אלקטרוני אלינו ל- gonywebsite@gmail.com או ל- בinfo@citypass.com, או התקשר אלינו ל- ++18883305008. או שאתם יכולים לכתוב לנו לכתובת:

CityPASS, Inc.
Attn: Privacy Officer
27 Arrow Root Lane
Victor, Idaho 83455

CityPASS ו- GoNY.co.il מחוייבות למדיניות שנקבעה בפוליסה זו.

מדיניות זו נכנסת לתוקף החל מ: פברואר 2010.