מסלול צ'לסיוויליג',וביניהם – הייליין, מיטפקינג, והסביבה >
ממליצה להתחיל את היום בבוקר על ההיי ליין, פארק עילי במערב העיר המקשר כמה שכונות מעניינות ומדליקות, והפארק עצמו מהווה אטרקציה מומלצת בעיר. הבוקר הוא זמן טוב לביקור בו לפני שמגיע נחשול המבקרים, או שעות הערב המאוחרות לאחר שהמשפחות עם הילדים פורשות ללילה.
לאחר מכן המשיכו לביקור בגלריות בצ'לסי, אטרקציה ידועה בניו יורק – מאות גלריות על פני מספר רחובות בהן מוצגת האמנות המגוונת ביותר בעולם, ממליצה להצטרף לסיור גלריות בעברית למי שיכולים. פרטים למטה.
המשיכו לארוחת צהריים, מומלץ בצ'לסי מרקט, שוק אוכל פנימי במתחם מרשים, ובו כמאה דוכנים לכל טעם ולכל כיס, למעוניינים במסעדה עם שירות הגשה – מסעדה איטלקית Il Piccolo Ristoro Cafe על רחוב 28 ממש תחת ההייליין, Cookshop על רחוב 20 והשדרה העשירית בסגנון מודרני עם דגש על יבולים מקומיים, מסעה בשם Calle Dao Chelsea על רחוב 23 והשדרה העשירית, המשלבת אוכל אסייתי וקובני שיוצר שילוב טעים, והאווירה במקום נעימה עם עצי דקל פזורים סביב להנעמת הארוחה, ועל ההייליין עצמו מספר דוכני אוכל.
לאחר ארוחת הצהריים באחת המסעדות באיזור –
אם אתם עם ילדים – ממליצה להיכנס לצ'לסי פירס לפעילויות כמו באולינג, קיר טיפוס והחלקה על הקרח שפתוחות כל השנה. יש להתקשר לתיאום מראש
המלצה נוספת עם ילדים – מוזיאון Intrepid – מוזיאון הים, האויר והחלל
אפשרות נוספת או לאחר צ'לסי פירס – לחזור להייליין ולרדת ביציאה למוזיאון הוויטני. זהו מוזיאון המתמקד באמנות אמריקאית מודרנית, בנוי על ההייליין בשילוב עם ההייליין, ומומלץ לביקור בימים היפים ואז תוכלו להנות מנופים מדהימים בשטחיו החיצוניים.
לאחר המוזיאון המשיכו ל- Chelsea Market אם עדיין לא אכלתם פה צהריים, שם תוכלו לשתות כוס קפה טוב ולנשנש משהו ממבחר קולינרי מגוון. או שתוכלו להיכנס לבית קפה-מסעדה ידועה באיזור שנפתחה מחודשת במיטפקינג דיסטריקט לא מזמן – Pastis.
מצ'לסי מרקט המשיכו לרדת דרומה ל- Washington Square Park, פארק מפורסם ומקסים לפרטים על הפארק, וממנו המשיכו לטייל בגריניץ' וויליג' – מסעדות ובתי קפה קטנים, חנויות ובוטיקים מיוחדים, ממליצה להיכנס לחנות השוקולד המעולה של Jacques Torres ולשתות שם קפה/שוקו. ומשם המשיכו לסוהו – בניית קומות גבוהות, חנויות מרשימות, גלריות לאמנות, אמנות רחוב מדליקה, ומוזיאון הגלידה – ממש לא לילדים בלבד.
אם אתם עם ילדים – ממליצה להיכנס לחנות השוקולד המעולה של Jacques Torres ולשתות שם קפה/שוקו.
ממליצה לשלב עם מסלול צ'לסי-וויליג' וביניהם סיור שכונה או אמנות או אוכל בעברית/אנגלית –
סיור בוויליג' בנושא נשות חיל מהשכונה ששינו את העולם בעברית
סיור קינוחים בצ'לסי, מיטפקינג, וויליג' באנגלית
סיור אוכל בצ'לסי והסביבה באנגלית
סיור גלריות בצ'לסי בעברית
סיור אמנות סודי בדאונטאון בעברית