תצפית Edge ניו יורק – מעל 345 מטר באוויר בלב הדסון יארדס, Edge נועד להוציא את המבקרים מאזור הנוחות שלהם כדי לחוות את ניו יורק כפי שלא נראתה מעולם. תצפית Edge ניו יורק היא נקודת התצפית הגבוהה ביותר בחצי הכדור המערבי, המשתרע כמעט 25 מטר מעל הקומה ה- 100 של בניין האדסון יארדס מספר 30. נסיעה של 52 שניות במעלית מביאה את המבקרים לאזור התצוגה החיצוני של Edge המשתרע על פני כ- 700 מטר רבוע, וממנו תצפיות של 360 מעלות על קו הרקיע האייקוני של ניו יורק, מערב ניו ג'רזי ומדינת ניו יורק. בימים יפים אפשר לראות משם קרוב ל- 130 ק"מ לכל הכיוונים. חלק מהדק, המכונה Sky Deck, עשוי רצפת זכוכית וניתן לראות דרכה את האדמה מתחת. סביב כל הדק קירות זכוכית בגובה 3 מטר בעלי זווית של 6.6 מעלות החוצה, המאפשרים למבקרים להישען מעל מנהטן. בקומה ה -101 נמצא Peak – מסעדה, בר וחלל אירועים.
ההרפתקה במקום מתחילה בחוויית מולטימדיה סוחפת כשנכנסים, ומיקום האטרקציה בצדה המערבי של מנהטן מאפשר לראות את כל הנוף מקצה סנטרל פארק עד לפסל החירות ומעבר לו כשמגיעים למעלה ויוצאים לדק.
תצפית Edge ניו יורק נמצאת במרכז Hudson Yards, שכונה חדשה במנהטן. תוכלו לבלות שם יום שלם ולהנות מנקודת התצפית הפסל הסביבתי Vessel, שופינג בקניון, מסעדות טובות או דוכני אוכל נחמדים, וגם מהופעות ותערוכות אמנות. לכל הפרטים היכנסו לעמוד Husdon Yards. תהנו!
קרדיט לתמונה: Edge – Outdoor sky deck – Courtesy of Related-Oxford
כתובת:

30 Hudson Yards, New York, NY

לחצו כאן להוראות הגעה על מפת גוגל