קימברלי אקימבו Kimberly Akimbo הוא מחזמר בלתי שגרתי על ברודוויי. זוכת פרס הטוני® ויקטוריה קלארק מככבת בתפקיד קים, נערת ג'רזי מבריקה ומצחיקה שנראית במקרה כמו אישה בת 72. למרות זאת מחלת ההזדקנות שלה היא אחת הבעיות הקטנות ביותר שלה. קים נאלצת לתמרן בין סודות משפחתיים, אישיות גבולית והאשמות אפשריות לפשע, ונחושה למצוא אושר בעולם שבו הזמן לא לצידה.
המחזמר Kimberly Akimbo קימברלי אקימבו משחק ב- Booth Theater. כתובת:

222 W 45th St, New York, NY 10036, United States

לחצו כאן להוראות הגעה על מפת גוגל
מספר המלצות בסביבה של Michael Jackson מייקל ג'קסון: סיור מידטאון, מוזיאון הריגול, הבניין הידוע אמפייר סטייט בילדינג בקרבת מקום ונקודת תצפית חדשה נוספת Summit One Vanderblit, השכונה החדשה – האדסון יארדס ונקודת התצפית המדוברת שנמצאת במרכזה The Egde, גם היא במידטאון ווסט, תוכלו לשלב אותה בלו"ז היום, טיימס סקוור לאטרקציות, מסעדות, שופינג, ועוד – למסלול יומי עם המלצות באיזור טיימס סקוור, ולחובבי השופינג, גם רחוב 34 המפורסם נמצא במרחק הליכה לחצו כאן לפרטים


Photo Credit: ​(l-r)Nasia Thomas(Anna of Cleves),Zoe Jensen(Katherine Howard),Hailee Kaleem Wright(Catherine of Aragon),Leandra Ellis-Gaston(Anne Boleyn),Bella Coppola(JaneSeymour),&Taylor Iman Jones(Catherine Parr)